La clausura del curs acadèmic a l’Institut Escola Municipal de Treball

El dijous 25 de juny, la Sala Tarafa de Granollers va acollir l’acte de lliurament de les beques d’estudis Memorial Josep Homs i Corominas, que reconeixen els millors alumnes de l’Institut Escola Municipal de Treball (EMT) durant el curs 2025-2026. En aquesta edició, el jurat ha decidit concedir les beques a Amal El Jilali El Amrani i Núria Cañas Bonada, alumnes de batxillerat, així com a Laia Criado Guerrero i Núria Lorente Camas, dels cicles formatius de grau superior. Cada un d’ells rebrà 1.000 euros per ajudar amb les matrícules dels seus estudis universitaris.

Aquestes beques, que homenatgen a Josep Homs i Corominas, un destacat professor de l’EMT, busquen recompensar l’esforç i l’excel·lència acadèmica dels estudiants. A més, durant l’acte, es van lliurar altres beques de l’Associació Pedagògica de l’EMT.

També es va fer un reconeixement als alumnes amb millor expedient acadèmic, així com a aquells que han obtingut matrícula d’honor. L’acte va ser una forma de celebrar els èxits i l’esforç dels alumnes durant el curs escolar.


- Et Recomanem -