L’Arrel-Fòrum de les Adolescències celebra la seva audiència a Granollers

El passat dilluns, l’Arrel-Fòrum de les Adolescències va organitzar la seva audiència pública de final de curs a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Granollers. En aquest esdeveniment, juntament amb l’alcaldessa Alba Barnusell i la regidora d’Educació Isabel Llorente, els joves de 12 a 16 anys, representants de diversos centres educatius, van exposar les seves experiències i els futurs reptes.

Entre les iniciatives més destacades, es van presentar projectes innovadors com Libèlia, així com altres accions que inclouen colònies d’estiu i una participació activa en el Consell Nacional d’Infants i Adolescents de Catalunya. Els joves van ressaltar la importància de les sessions intergeneracionals i l’engagement en temes de convivència i igualtat, destacant també el protocol contra les violències masclistes que ha estat desenvolupat conjuntament amb el Servei d’Igualtat.

Mirant cap al futur, els representants van suggerir idees per incrementar la participació juvenil a la ciutat, que inclouen la implementació de processos participatius relacionats amb els pressupostos d’inversió, així com la creació de nous espais per a joves de més de 16 anys. L’Arrel reafirma així el seu compromís per fer de Granollers una ciutat més inclusiva i activa, on les veus joves tinguin un paper fonamental en el desenvolupament comunitari.


- Et Recomanem -