Iniciativa per combatre la soledat no desitjada

La Taula d’Entitats del Punt de Voluntariat ha llançat una nova iniciativa anomenada «Ens acompanyem?», que té com a objectiu fomentar les relacions veïnals i sensibilitzar sobre la problemàtica de la soledat a la ciutat. El passat dimecres 17 de juny, la primera trobada d’aquest projecte es va celebrar a la plaça de Joan Oliver, al barri de Can Bassa.

En aquesta primera sessió, es va convidar els veïns a participar en un espai de diàleg, on es va reflexionar sobre com la soledat pot afectar tant a persones majors com a joves durant moments de vulnerabilitat. La propera reunió se celebrarà el 1 de juliol a la plaça del Centre Cívic de Can Gili, i una altra serà el 8 de juliol a la plaça de Jaume I el Conqueridor, amb horari de 18.30 a 20.30 h.

Aquesta activitat forma part de la programació de La cultura fa plaça i busca crear vincles solidaris entre els voluntaris de les entitats participants i la comunitat. L’edició és oberta i gratuïta, i els interessats en participar poden contactar amb el Punt de Voluntariat a través del correu electrònic voluntariat@granollers.cat.


- Et Recomanem -