
Celebració de l’Tancament dels Programes de Formació i Inserció
El passat dilluns 22 de juny, la Sala Francesc Tarafa va acollir l’acte de clausura de la vintena edició dels Programes de Formació i Inserció – Pla de Transició al Treball (PFI-PTT). Aquesta iniciativa, que es porta a terme des del curs 2006-2007 gràcies a la col·laboració entre l’Ajuntament de Granollers i el Departament d’Educació, busca donar suport a joves d’entre 16 i 21 anys que no han obtingut el graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO).
Durant el curs actual, un total de 48 alumnes han assistit a diferents itineraris formatius. D’aquests, 41 han completat la formació amb èxit. Els programes abasten diversos perfils professionals com l’Auxiliar de fabricació mecànica, l’Auxiliar en centres sanitaris i l’Auxiliar de comerç i atenció al públic.
En concret, 14 alumnes han finalitzat el curs d’Auxiliar de fabricació mecànica, 16 en centres sanitaris i 11 en atenció al públic. Tots aquests itineraris s’han desenvolupat al Centre Vallès, vinculat a l’Institut Carles Vallbona de Granollers.
Aquest programa no només proporciona coneixements necessaris, sinó que també millora les oportunitats laborals dels participants. Dels 41 alumnes que han acabat el programa, 32 han optat per seguir amb un cicle formatiu de grau mitjà, 9 han triat altres itineraris educatius i 3 han aconseguit una feina a les empreses on van realitzar les pràctiques formatives.
- Et Recomanem -
